Interfejsy audio USB

ADI-2 PRO FS R

ADI-2 PRO FS R
ADI-2 PRO FS R

SPECYFIKACJA

 

  • Wejścia analogowe XLR
  • Wejście: XLR, symetryzowane przez serwo,
  • Czułość wejścia, przełączana: +24 dBu, +19 dBu, +13 dBu, +4 dBu przy 0 dBFS,
  • Odstęp sygnał – szum [SNR] przy +13/19/24 dBu: 120.x dB RMS nieważone, 124.x dBA,
  • Odstęp sygnał – szum [SNR] przy+4 dBu: 119 dB RMS nieważone, 123 dBA,
  • Pasmo przenoszenia dla 44.1 kHz, -0.1 dB: 5 Hz – 20.5 kHz,
  • Pasmo przenoszenia dla 96 kHz, -0.5 dB: 3 Hz – 45.5 kHz,
  • Pasmo przenoszenia dla 192 kHz, -1 dB: 2 Hz – 92.7 kHz,
  • Pasmo przenoszenia dla 384 kHz, -1 dB: < 1 Hz – 124 kHz,
  • Pasmo przenoszenia dla 768 kHz, -3 dB: < 1 Hz – 180 kHz,
  • Zniekształcenia THD dla -1 dBFS: -116 dB, 0.00016,
  • Zniekształcenia THD dla -10 dBFS: -125 dB, 0.000056 %,
  • Separacja kanałowa: > 110 dB.

TRS

  • Tak jak wejście XLR, tylko wejście: 6.3 mm TRS, symetryzowane przez serwo, całkowicie kompatybilne z TS i RCA.

Wyjście analogowe 1/2 XLR

  • Poziom wyjściowy, przełączany: +24 dBu, +19 dBu, +13 dBu, +4 dBu przy 0 dBFS,
  • Odstęp sygnał – szum [SNR] przy +13/19/24 dBu: 120 dB RMS nieważone, 124 dBA,
  • Odstęp sygnał – szum [SNR] przy +4 dBu: 117 dB RMS nieważone, 120 dBA,
  • Pasmo przenoszenia dla 44.1 kHz, -0.1 dB: 0 Hz – 20.2 kHz,
  • Pasmo przenoszenia dla 96 kHz, -0.5 dB: 0 Hz – 44.9 kHz,
  • Pasmo przenoszenia dla 192 kHz, -1 dB: 0 Hz – 88 kHz,
  • Pasmo przenoszenia dla 384 kHz, -1 dB: 0 Hz – 115 kHz,
  • Pasmo przenoszenia dla 768 kHz, -3 dB: 0 Hz – 109 kHz,
  • Zniekształcenia THD przy 0 dBFS: < -120 dB, 0.0001 %,
  • Zniekształcenia THD+N przy 0 dBFS: -115 dB, 0.00018 %,
  • Separacja kanałowa: > 110 dB,
  • Impedancja wyjściowa: 200 Om symetrycznie.

Wyjście analogowe 1/2 TS (tylne)

Tak jak dla wyjścia XLR, tylko:

 

  • Gniazdo: 6.3 mm TS jack, niesymetryczne,
  • Maksymalny poziom wyjściowy: +19 dBu,
  • Odstęp sygnał – szum [SNR] przy +19 dBu: 120 dB RMS unweighted, 123 dBA,
  • Odstęp sygnał – szum [SNR] przy +13 dBu: 118 dB RMS unweighted, 121 dBA,
  • Odstęp sygnał – szum [SNR] przy +4 dBu: 115 dB RMS unweighted, 118 dBA,
  • Impedancja wyjściowa: 100 Om.

Wyjście słuchawkowe 1/2

Tak jak wyjście 1/2 TS, tylko:

 

  • Gniazdo: 6.3 mm TRS jack, niesymetryczne, stereo,
  • Impedancja wyjściowa: 0.1 Om,
  • Odstęp sygnał – szum [SNR] przy +22 dBu: 120 dB RMS nieważone, 123 dBA,
  • Odstęp sygnał – szum [SNR] przy +7 dBu: 118 dB RMS nieważone, 121 dBA,
  • Poziom wyjściowy przy 0 dBFS, Poziom Ref +19 dBu, obciążenie 100 Om lub większe: +22 dBu [10 V],
  • Poziom wyjściowy przy 0 dBFS, Poziom Ref +4 dBu, obciążenie 8 Om lub większe: +7 dBu [1.73 V],
  • Zniekształcenia THD przy +18 dBu, obciąż. 32 Om, 1.2 W: -110 dB, 0.0003 %,
  • Zniekształcenia THD+N przy + 18 dBu, obciąż, 32 Om: -107 dB, 0.00045 %,
  • Zniekształcenia THD przy +14 dBu, obciąż. 16 Om, 0.94 W: -110 dB, 0.0003%,
  • Maksymalna moc przy 0.001% THD: 1.5 W na kanał.

Wyjście słuchawkowe 3/4

  • Tak jak wyjście słuchawkowe 1/2, tylko poziomy wyjściowe przy 0 dBFS: Wył. Hi-Power +7 dBu, Wł. Hi-Power +22 dBu.

Tryb Balanced Phones

Jak powyżej, tylko:

 

  • Poziomy wyjściowe przy 0 dBFS: Hi-Power Wył. +13 dBu [9.8 V], Hi-Power Wł. +28 dBu [19.5 V],
  • Impedancja wyjściowa: 0.2 Om,
  • Odstęp sygnał – szum [SNR] przy +28 dBu: 123 dB RMS nieważone, 126 dBA,
  • Odstęp sygnał – szum [SNR] przy +13 dBu: 121 dB RMS nieważone, 125 dBA,
  • Poziom wyjściowy przy 0 dBFS, Hi-Power Wł., obciąż. 150 Om lub więcej: +28 dBu [19.5 V],
  • Poziom wyjściowy przy 0 dBFS, Hi-Power Wył., obciąż. 8 Om lub więcej: +13 dBu [3.46 V],
  • Maksymalna moc przy 0.001% THD: 2.9 W na kanał.

Wejścia cyfrowe

  • Zakres blokowania [Lock Range]: 28 kHz – 200 kHz,
  • Tłumienie jittera: > 50 dB [2.4 kHz].

Wejście cyfrowe AES/EBU

  • 1 x XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodne z AES3-1992,
  • Kompatybilne z SPDIF [IEC 60958].

Wejście cyfrowe SPDIF koncentryczne

  • 1 x RCA, symetryzowane transformatorowo, zgodne z IEC 60958,
  • Kompatybilne z AES/EBU [AES3-1992].

Wejście cyfrowe SPDIF optyczne

  • 1 x optyczne, zgodne z IEC 60958,
  • Kompatybilne z ADAT.

Wyjścia cyfrowe AES/EBU

  • 1 x XLR symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodne z AES3-1992,
  •  Tryb Single Wire, częstotliwość próbkowania 28 kHz do 200 kHz.

Wyjścia cyfrowe SPDIF koncentryczne

  • 1 x RCA, zgodne z IEC 60958,
  • Tryb Single Wire, częstotliwość próbkowania 28 kHz do 200 kHz.

Wyjścia cyfrowe SPDIF optyczne

  • 1 x optyczne, zgodne z IEC 60958,
  • Częstotliwość próbkowania 28 kHz do 200 kHz.

Sekcja cyfrowa

  • Zegary: wewnętrzny, AES In, SPDIF In, ADAT In,
  • Tłumienie jittera z zewnętrznych zegarów: > 50 dB [2.4 kHz],
  • Obsługiwane częstotliwości próbkowania dla zewnętrznych zegarów: 32 kHz do 200,
  • Wewnętrzne zegary: 44.1 kHz do 768 kHz.

Dane ogólne

  • Zasilacz zewnętrzny w zestawie: wewnętrzne przełączany układ zasilania PSU, 100 – 240 V AC, 2 A, 24 W,
  • Pobór mocy w trybie czuwania: 50 mW,
  • Pobór mocy w trybie bezczynności: 10 W,
  • Maks. pobór mocy: 22 W,
  • Wymiary (szer. x wys. x gł.): 215 x 44 x 130 mm [8.5″ x 1.73″ x 5.1″],
  • Waga: 1 kg.

 

Nowy poziom dźwięku i jakości

Referencyjny przetwornik AD/DA firmy RME to szereg urządzeń połączonych w jedną całość, z prostym i w większości zautomatyzowanym sposobem wykorzystania go od razu po wyjęciu z pudełka. Jest to urządzenie o najkorzystniejszym w branży stosunku wielkości do funkcjonalności, doskonałych parametrach technicznych, krystalicznie czystym i transparentnym dźwięku oraz dwóch niezwykle wydajnych wyjściach słuchawkowych. Nowy ADI-2 Pro FS R Black Edition wyposażony jest w układ AK4493, ma nieco ulepszone parametry techniczne i wyposażony jest w nowy, rozszerzony pilot zdalnego sterowania Multi-Remote Control (MRC).

 

Jubileuszowa wersja referencyjnego przetwornika AD/DA firmy RME to:

 

Wysokiej klasy przetwornik AD/DA o profesjonalnej studyjnej jakości,

Podwójny wzmacniacz słuchawkowy o naprawdę wysokiej jakości,

Niezrównany przetwornik cyfrowo-analogowy USB – najbardziej wszechstronny o największych możliwościach,

Wysokiej klasy przetwornik AD/DA i wzmacniacz słuchawkowy dla iPada i iPhone’a,

Wieloformatowy konwerter (AES, SPDIF, ADAT) z funkcją monitorowania,

Rozwiązanie do nagrywania i odtwarzania DSD,

Front-endowy przetwornik AD/DA do pomiarów dźwięku z maksymalną częstotliwością próbkowania 768 kHz.

Przetwornik AD/DA o ultrawysokim poziomie wierności dźwięku PCM/DSD 768 kHz

Jako najbardziej uniwersalny konwerter na rynku ADI-2 DAC zapewnia symetryczne/niesymetryczne wejścia/wyjścia analogowe, dwa mocne wyjście słuchawkowe (Extreme Power), SteadyClock III, 4-stopniową, sprzętową regulację poziomu wejściowego i wyjściowego, przetwarzanie sygnału oparte na DSP, zasilacz zewnętrzny, zgodność z USB Class Compliant oraz maksymalne częstotliwości próbkowania do 768 kHz, jak również nagrywanie DSD i odtwarzanie Direct DSD (256 / 11,2 MHz).

 

Analogowe lub cyfrowe – bogactwo opcji

ADI-2 Pro zawiera dwa wejścia analogowe symetryczne typu servo na gniazdach combo XLR/TRS, dwa oddzielne wyjścia symetryczne i niesymetryczne XLR i TS, dwa stereofoniczne wyjścia słuchawkowe Extreme Power z przodu, optyczne wejście/wyjście SPDIF, które obsługuje również ADAT, a także oncentryczne wejścia/wyjścia SPDIF (RCA) i AES (XLR) dostępne za pomocą dołączonego kabla rozdzielającego. Ten uniwersalny zestaw opcji wejść/wyjść oferuje najwyższą jakość i wszechstronne możliwości podłączenia dla osób mających bezkompromisowe podejście do dźwięku.

 

Port USB 2.0 jest w pełni zgodny ze standardem Class Compliant (UAC 2) i służy do podłączania zgodnych urządzeń z systemem iOS, a także do aktualizacji oprogramowania sprzętowego. ADI-2 Pro ma w zestawie zewnętrzny zasilacz impulsowy z blokadą wtyczki, ale może być łatwo zasilany na baterie, dzięki czemu możliwe są zastosowania mobilne oraz wykorzystanie separacji galwanicznej.

 

Jako interfejs komputerowy ADI-2 Pro oferuje tryb stereo (2 wejścia/2 wyjścia) i tryb wielokanałowy (6 wejść/8 wyjść). Zgodność z systemem Mac OS X jest dostępna od razu po wyjęciu z pudełka. W systemie Windows ADI-2 Pro wykorzystuje sterowniki RME z serii MADIface, zapewniające pełną kompatybilność z WDM i ASIO oraz najwyższą wydajność.

 

Doskonała rejestracja i reprodukcja dźwięku

Głównym celem ADI-2 Pro jest absolutny referencyjny dźwięk, więc każdy jego szczegół jest wyjątkowy i ma własną historię. Główna płytka drukowana to niezwykła 10-warstwowa konstrukcja o niestandardowej grubości miedzi, gwarantująca najdoskonalszy, niezakłócony dźwięk oraz dużą, ale odseparowaną moc dla wyjść słuchawkowych. Wewnętrzne stopnie zasilania i precyzyjne regulatory wykorzystują super-niskoszumową konstrukcję, aby nie pogorszyć wydajności przez szyny zasilające. Wybrane wzmacniacze operacyjne SoundPlus utrzymują najwyższy SNR, najniższy THD i wysoki współczynnik slew-rate w każdych warunkach. Cała konstrukcja układu analogowego jest w pełni symetryczna i sprzężona stałoprądowo. Jedyne kondensatory w torze sygnałowym zapewniają ochronę przed prądem stałym na analogowych gniazdach wejściowych i zostały starannie dobrane w celu uniknięcia jakiegokolwiek wpływu akustycznego.

 

4-kanałowy przetwornik analogowo-cyfrowy, obsługujący częstotliwość próbkowania 786 kHz i zapis DSD, jest wykorzystywany w konstrukcji dual mono, z poprawionym o 3 dB stosunkiem sygnału do szumu. Dwa wysokiej klasy przetworniki cyfrowo-analogowe są wykorzystywane do dwóch oddzielnych wyjść stereo. Wewnętrzne przetwarzanie dźwięku takie jak EQ, Crossfeed i analiza spektralna odbywa się za pomocą wysokowydajnego procesora DSP z 2,17 GFLOPS (2882 MIPS), zapewniającego wystarczającą moc obliczeniową do pracy nawet przy częstotliwości próbkowania 768 kHz.

 

Dla zapewnienia łatwej obsługi dodano wysokiej jakości konwerter częstotliwości próbkowania, przełączany na wejście AES lub SPDIF, rozwiązujący wszelkie problemy z taktowaniem. A najnowsza technologia RME SteadyClock III zapewnia doskonałą redukcję zniekształceń jittera i stabilne taktowanie niezależnie od tego, czy wykorzystywany jest zegar wewnętrzny, czy zewnętrzny.

 

Działanie wyświetlacza o wysokiej rozdzielczości

RME posiadają wiele unikatowych funkcji, niespotykanych w żadnych porównywalnych urządzeniach, takich jak 5-pasmowe parametryczne korektory EQ dla pełnej indywidualnej kompensacji słuchawek, regulację tonów Bass/Treble z szybkim dostępem, funkcję crossfeed, regulowany filtr loudness, wybór filtrów AD/DA, cztery osobne poziomy referencyjne wejść/wyjść, automatyczne ustawienie poziomu referencyjnego, tryb automatycznego zbalansowania słuchawek i wiele innych. Wyświetlacz służy nie tylko do regulacji urządzenia, lecz także pokazuje komunikaty ostrzegawcze i zwierające wskazówki.

 

Wyświetlacz IPS o wysokiej rozdzielczości doskonale uzupełniają profesjonalne funkcje, takie jak przetwarzanie M/S, regulacja szerokości stereo i odwracanie fazy, aż po pełną regulację i przechowywanie wszystkich ustawień, a także słynny analizator spektralny RME, narzędzie analityczne z 30-pasmowym filtrem dwukwadratowym, oferujące niespotykaną dotąd wizualizację muzyczną.

 

Nowy rozszerzony pilot Multi-Remote Control (MRC)

Pilot ADI-2 Pro posiada przyciski do włączania/wyłączania trybu czuwania, regulacji głośności, balansu, tonów niskich i wysokich, wyboru wejścia (optycznego, koncentrycznego, USB), wyciszania, włączania/wyłączania opcji Loudness, regulacji tonów niskich/wysokich oraz korektora. Ponadto dostępne są cztery programowalne przyciski, które zapewniają dostęp do 52 różnych funkcji i poleceń dla zapewnienia maksymalnej wszechstronności. Nie ma innego konwertera ani porównywalnego urządzenia z tak wyrafinowanym, łatwym w obsłudze i jednocześnie wszechstronnym pilotem!

Dostępność: Zapytaj o dostępność

Cena:

8 340,00 zł

Behringer UMC202HD

Behringer UMC202HD
Behringer UMC202HD
  • Interfejs 2x2 USB 2.0 Audio/MIDI - dedykowany do nagrywania mikrofonów i instrumentów.
  • Zapewniająca profesjonalną jakości dźwięku rozdzielczość 24-bit/192 kHz.
  • Kompatybilny z popularnym oprogramowaniem do nagrywania: Avid Pro Tools, Ableton Live, Steinberg Cubase.
  • 2 wejścia/2 wyjścia z ultra-niską latencją, Wsparcie dla systemów: Mac OS X i Windows XP.
  • Zaprojektowane przez firmę MIDAS, 2 przedwzmacniacze mikrofonowe z zasilaniem Phantom +48 V, wyposażone w tłumiki PAD.
  • Bezpośredni i bezlatencyjny monitoring w trakcie nagrywania.
  • Wyjście słuchawkowe z regulacją poziomu i możliwością wyboru monitora A/B.
  • Diody: Power / +48V / Signal / Clip
  • Zintegrowany stereofoniczny interfejs USB/Audio umożliwiający bezpośrednie podłączenie do komputera.
  • Proste nagrywanie audio i edycja oraz 150 wtyczek efektowych do pobrania ze strony: www.behringer.com
  • W całości wykonana ze stali, odporna na uderzenia obudowa.
  • Wysokiej jakości komponenty i wyjątkowo wytrzymała konstrukcja zapewnia długą żywotność.
  • Opracowany i zaprojektowany przez BEHRINGER Germany

Dostępność: mała ilość

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

499,00 zł

szt.

Behringer UMC22

Behringer UMC22
Behringer UMC22

BEHRINGER U-PHORIA UMC22 - audiofilski interfejs audio z preampem mikrofonowym MIDAS.

Dostępność: mała ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

435,00 zł

szt.

IK MULTIMEDIA IRIG 2 - INTERFEJS AUDIO

IK MULTIMEDIA IRIG 2 - INTERFEJS AUDIO
IK MULTIMEDIA IRIG 2 - INTERFEJS AUDIO

Następca najpopularniejszego interfejsu gitarowego wszech czasów
IK Multimedia iRig 2 jest nową, ulepszoną wersją przełomowego i bestselerowego interfejsu gitarowego iRig. Posiada wszystko, co polubiłeś w iRigu, ma potężny dźwięk i jest wygodny w obsłudze, a także zawiera nowe niezbędne funkcje, takie jak uniwersalna regulacja gainu, wyjście 1/4" do podłączenia wzmacniacza oraz zgodność z Androidem. A wszystko to zamknięte w eleganckiej, mieszczącej się w kieszeni obudowie.
Teraz każdy może podłączyć swoją gitarę lub bas, aby cieszyć się fantastycznym brzmieniem na swoim iPhonie, iPadzie, iPodzie touch, komputerze Mac lub urządzeniu z Androidem – iRig 2, najpopularniejszy interfejs gitarowy świata, jest lepszy niż kiedykolwiek wcześniej. 

Szwajcarski scyzoryk do brzmienia
Jeśli polubiłeś wszechstronność iRiga, polubisz także to, co wnosi iRig 2. Nowe wyjście 1/4" pozwala na podłączenie iRiga do wzmacniacza jako części zestawu gitarowego do występów na żywo, bez używania adaptera.

Otwiera to przed Tobą zupełnie nowe możliwości w połączeniu z AmpliTube, potężnym procesorem efektów od IK. Zapewnia Ci ogromną kolekcję wiernie odtworzonych wirtualnych efektów, wzmacniaczy i innego sprzętu, którego możesz użyć jako elementu Twojego fizycznego zestawu, kiedy jammujesz z przyjaciółmi, ćwiczysz z zespołem, nagrywasz w studiu czy występujesz na scenie. Jeśli nie chcesz hałasować, podłącz słuchawki do wyjścia słuchawkowego 1/8”.

Ponadto iRig 2 ma przełącznik, który pozwala na przełączanie się pomiędzy sygnałem przetworzonym i „czystym”, nieprzetworzonym. Oznacza to, że możesz zastosować swoje urządzenie mobilne także jako tuner, rejestrator lub inne narzędzie, zachowując nieskazitelność w pełni analogowej ścieżki sygnału.

Zadaniem iRiga 2 jest jak największe ułatwienie ćwiczeń i występów. Dostarczany jest z uchwytem, pozwalającym na montaż do statywu mikrofonowego, oraz paskiem Velcro, umożliwiającym łatwy montaż na czas występu. Otrzymujesz również inne praktyczne narzędzia, takie jak uchwyty z serii IK iKlip, pozwalające na przymocowanie do statywu mikrofonowego smartfona lub tabletu o dowolnym rozmiarze. 

Natychmiastowe działanie zaraz po podłączeniu do każdego urządzenia
iRig 2 został stworzony w taki sposób, aby być zgodnym z jak największą liczbą instrumentów i urządzeń mobilnych. Wbudowane uniwersalne wyjście TRRS 1/8" zapewnia natychmiastową współpracę z Twoim iPhonem, iPadem, iPodem touch, komputerem Mac lub urządzeniem z Androidem.

Podobnie jego wejście instrumentalne 1/4" współpracuje z gitarą, basem i każdym innym instrumentem o sygnale liniowym. Po prostu podłącz go tak, jakbyś podłączał efekt lub wzmacniacz. To jest tak samo proste.
Ponieważ instrumenty i urządzenia różnią się poziomami głośności, iRig2 został wyposażony w pokrętło do regulacji poziomu wzmocnienia sygnału wejściowego, które pozwala na znalezienie idealnego ustawienia dla Twojego zestawu. Zawsze osiągniesz wspaniałą jakość dźwięku, niezależnie od tego, czy masz zawodzącą gitarę elektryczną z trzema humbuckerami podłączoną do Samsunga Galaxy Note 4, czy jazzowe hollow–body podłączone do iPhona 6.

Brzmienie Twojej gitary na telefonie (lub tablecie) z Androidem
Masz smartfona lub tablet z Androidem? To świetnie! Wyjście 1/8" w iRigu 2 jest zgodne z wieloma popularnymi urządzeniami z Androidem takich producentów, jak Samsung, LG, Motorola, HTC itd. – z iRig 2 współpracuje każde urządzenie z wejściem 1/8" w standardzie CTIA/AHJ.
Poza tym użytkownicy urządzeń z Androidem, które obsługują Samsung Professional Audio, mogą cieszyć się programem AmpliTube dla Androida, specjalną wersją popularnego procesora efektów, która dostarcza na platformę Androida szeroki wachlarz dokładnie odwzorowanych wirtualnych urządzeń gitarowych.

Cyfrowy sprzęt w fizycznej postaci
Z iRig 2 będziesz mógł wykorzystać wszystkie możliwości aplikacji IK AmpliTube (najlepszej aplikacji dla gitarzystów). Urządzenie jest gotowe do użycia zaraz po wyjęciu z pudełka. W zestawie znajduje się potężny komplet aplikacji i oprogramowania, działający na wszystkich obsługiwanych platformach, który zawiera darmowe wersje AmpliTube dla iOS, Android i Mac/PC.
Aby z niego skorzystać, po prostu pobierz odpowiednią wersję dla iOS z App Store lub dla Androida z Google Play lub Samsung GALAXY Apps. Następnie podłącz swoją gitarę lub bas do iRig2, podłącz do urządzenia wzmacniacz lub słuchawki i uruchom aplikację. 

AmpliTube
Natychmiast zobaczysz coś, co dobrze znasz – kompletny zestaw gitarowy. AmpliTube odtwarza całą ścieżkę sygnału Twojej gitary lub basu w mobilnym urządzeniu oraz – w zależności od urządzenia – zapewnia inne zaawansowane funkcje, takie jak wielościeżkowe nagrywanie i edycja, eksport w wysokiej jakości itp. 
Oprócz tego, że iRig jest idealnym partnerem dla AmpliTube, działa także z innymi aplikacjami do nagrywania i przetwarzania dźwięku, strojenia instrumentów oraz słuchania muzyki.

Rozwój
AmpliTube ciągle rośnie i regularnie dodajemy nowe, świetnie brzmiące modele sprzętu. Funkcja zakupu wewnątrz aplikacji pozwala na rozszerzenie Twojego AmpliTube, kiedy tylko będziesz chciał i w dowolny sposób. Możesz rozpocząć swoją podróż przez ten świat brzmienia z AmpliTube FREE, a następnie rozbudowywać swoją kolekcję sprzętu we własnym tempie.

Gwarancja 2 lata.

Dostępność: dostępny na zamówienie

Cena:

250,00 zł

M-Audio 2x2 M

M-Audio 2x2 M
M-Audio 2x2 M

Dostępność: wycofany z oferty

Cena:

549,00 zł

M-AUDIO AIR 192/14 – Interfejs Audio USB

M-AUDIO AIR 192/14 – Interfejs Audio USB
M-AUDIO AIR 192/14 – Interfejs Audio USB

nterfejs audio na USB 24/192, 8 wejść/4 wyjścia

Opanuj każdą sesję nagraniową dzięki profesjonalnej studyjnej jakości i funkcjom!

Dzięki AIR 192|14 możesz dokonywać nagrań o nieskazitelnej jakości studyjnej 24 bity/192 kHz przy pomocy intuicyjnego i łatwego w obsłudze interfejsu audio. AIR 192|14 wyróżnia się elegancką, metalową obudową i dużym umieszczonym centralnie pokrętłem do regulacji głośności. Wyposażony jest wyjątkowe przedwzmacniacze Crystal i przetworniki A/D o nieskazitelnie czystym dźwięku, zapewniające najlepszą wydajność w swojej klasie. AIR 192|14 wyposażony jest w cztery wejścia combo XLR/TRS 1/4″, dwa wejścia liniowe 1/4″ i 2 całkowiecie nowe wejścia instrumentalne ze specjalnie skonstruowanym stopniem wzmocnienia i impedancji, zapewniającym najbardziej precyzyjne przystosowanie się do sygnału gitary lub basu podłączonego bezpośrednio do interfejsu. AIR 192|14 ma parę głównych wyjść stereo – 1/4″, i dwa wyjścia 1/4″ z możliwością przypisania funkcji.

Dzięki dwóm wyjściom słuchawkowym 1/4″ z niezależnym wyborem źródła i regulacją sygnału, dwóch muzyków może mieć w trakcie nagrywania osobne miksy w odsłuchu. AIR 192|14 łączy się z komputerem Mac lub PC przez standardowy port USB lub USB-C przy użyciu jednego z dwóch dołączonych kabli. To wysokiej jakości połączenie USB Hi-Speed pozwala na monitoring wejść bez żadnej latencji, co sprawia, że nagrywanie jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Połączenie profesjonalnej wydajności, łatwości obsługi i dołączonego pakietu oprogramowania sprawia, że AIR 192|14 jest niesamowicie wszechstronnym interfejsem audio wysokiej klasy, który z łatwością opanuje każdą sesję nagraniową.

Podłącz wszystko

AIR 192|14 wyposażony jest w 8 wejść do jednoczesnego nagrywania maksymalnie 8 kanałow naraz, w celu spełnienia wszystkich potrzeb nagraniowych Twojego studia. Cztery osobne wejścia combo XLR/TRS mikrofon/linia z przedwzmacniaczami Crystal Pre-amps™ i zasilaniem fantomowym są idealne do nagrywania wokalisty (lub wokalistów), gitary akustycznej mikrofonem, wzmacniacza gitarowego/basowego vintage lub podstawowych elementów zestawu perkusyjnego. Dwa osobne wejścia instrumentalne 1/4″ wykorzystują specjalnie zaprojektowane stopnie wzmocnienia i impedancji, aby zapewnić najczystszy sygnał z gitary, basu lub klawiatury, podczas gdy dwa osobne wejścia liniowe 1/4″ zapewniają czysty, niepodbarwiany sygnał do podłączenia przedwzmacniacza lampowego, klawiatury, syntezatora lub miksera, a wejście i wyjście MIDI służy do podłączenia każdego z Twoich butikowych syntezatorów sprzętowych.

Miks, monitoring

Na środku AIR 192|14 znajduje się duże, metalowe pokrętło, służące do regulacji głośności monitorów studyjnych i płynnego sprawdzania miksu przy różnych poziomach głośności.
Wyjścia monitorowe i słuchawkowe mają przełącznik direct mono/stereo i pokrętło direct/USB. Dwa wyjścia słuchawkowe mają niezależną regulację głośności oraz przełączniki wyboru źródła, pozwalające na tworzenie miksów odpowiadających potrzebom Twoim oraz artysty, którego nagrania realizujesz. Na panelu tylnym, oprócz dwóch wyjść monitorowych 1/4″, AIR 192|14 oferuje dodatkowe wyjścia 1/4″ do podłączenia urządzeń zewnętrznych.

Segmentowe mierniki VU do ustawienia najlepszego sygnału

Nagrywając czyjeś wykonanie, chcesz uzyskać najlepsze poziomy z możliwych. Dzięki diodom segmentowego miernika VU w AIR 192|14 (od -20 dB do 0 dB) możesz za każdym razem ustawić idealny poziom wzmocnienia, więc koniec ze zgadywaniem jak blisko lub jak daleko jesteś od optymalnego poziomu sygnału.

Preampy Crystal™, nieskazitelne przetworniki A/D i wysokiej klasy podzespoły

Nasi inżynierowie skonstruowali przedwzmacniacze Crystal, aby zapewnić Ci transparentne, niskoszumowe preampy, gwarantujące najlepsze brzmienie Twoich mikrofonów i uchwycenie wykonania dokładnie w taki sposób, jak zamierzałeś. AIR 192|14 wykorzystuje przetworniki A/D o nieskazitelnie czystym brzmieniu, zapewniające 24-bitową rozdzielczość cyfrowego dźwięku i oszałamiający zakres dynamiki, który jest w stanie uchwycić każdy najsubtelniejszy niuans Twojego wykonania. Do tego interfejs zapewnia wiodące w swojej klasie maksymalne częstotliwości próbkowania do 192 kHz, więc możesz być pewien, że Twoje nagrania są zupełnie czyste i wiernie w stosunku do wykonania. Z układem i wyborem komponentów, które zostały starannie dokonane przez nasz amerykański zespół inżynierów, możesz być pewien, że otrzymujesz najlepszy możliwy dźwięk.

Usłysz wykonanie teraz – nie sekundę później

Podczas nagrywania chcesz się skupić na uchwyceniu tego idealnego momentu i uzyskaniu najlepszego wykonania danego artysty. Nie chcesz grzęznąć w miejscu przez trzaski i latencję. AIR 192|14 wyposażony jest nie tylko w bardzo szybkie połączenie USB do zapewnienia najniższej latencji w obie strony pomiędzy oprogramowaniem, a sprzętem (2,59 ms*), ale wyposażony jest także w regulację odsłuchu bezpośredniego z wejść źródłowych, zapewniając Ci najwyższą jakość technologii bez kłopotów i bez opóźnień.

Dostępność: dostępny na zamówienie

Cena:

1 699,00 zł

M-AUDIO AIR 192/4 – Interfejs Audio USB

M-AUDIO AIR 192/4 – Interfejs Audio USB
M-AUDIO AIR 192/4 – Interfejs Audio USB

Dostępność: mała ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

587,00 zł

szt.

M-AUDIO AIR 192/6 – Interfejs Audio USB

M-AUDIO AIR 192/6 – Interfejs Audio USB
M-AUDIO AIR 192/6 – Interfejs Audio USB

Wejścia mikrofonowe 1-2 (symetryczne XLR)

  • Pasmo przenoszenia: 20Hz – 20 kHz (+0,1dB),
  • Zakres dynamiki: 104 dB (A-ważona),
  • Stosunek sygnału do szumu: 104 dB (+1,0 dBu, A-ważona),
  • THD+N: 0,002 %,
  • EIN przedwzmacniacza: -128 dBu (maksymalne wzmocnienie, źródło 150 Ω, A-ważona),
  • Maksymalny poziom wejściowy: 1,5 dBu,
  • Zakres wzmocnienia: 55 dB.

Wejścia liniowe: 1-2 (symetryczne TRS ¼" [6,35 mm])

  • Pasmo przenoszenia: od 20Hz do 20 kHz (+0,05 dB),
  • Stosunek sygnału do szumu: 101dB (1 kHz, +4 dBu, A-ważona),
  • THD+N: 0,002 %,
  • Maksymalny poziom wejściowy: 16 dBu,
  • Zakres wzmocnienia: 55 dB.

Wejścia instrumentalne 1-2 (niesymetryczne TS 1/4" [6,35 mm])

  • Pasmo przenoszenia: od 20Hz do 20 kHz (+0,05 dB),
  • Zakres dynamiki: 100 dB (A-ważona),
  • Stosunek sygnału do szumu: 98 dB (+4 dBu, A-ważona),
  • THD+N: 0,005 %,
  • Maksymalny poziom wejściowy: 6 dBu,
  • Impedancja wejściowa: 1 MΩ,
  • Zakres wzmocnienia: 24 dB

Główne wyjścia, L(lewe) i R (prawe) – (symetryczne, TRS ¼” [6,35 mm])

  • Pasmo przenoszenia: od 20Hz do 20 kHz (+0,05 dB),
  • Zakres dynamiczny/stosunek sygnału do szumu: 106 dB (A-ważona),
  • THD+N: 0,005 %,
  • Maksymalny poziom wyjściowy: +13 dBu (1 kHz, -1dBFS).

 

Wyjście słuchawkowe (TRS 1/4” [6,35 mm])

  • THD+N: 0,005 %,
  • Impedancja wyjściowa: 10 Ω.

Ogólne

  • Zasilanie: przez USB,
  • Wymiary (szer. x gł. x wys.): 15,2 x 7,1 x 19,8 cm,
  • Waga: 0,95 kg.

 

Dostępność: Zapytaj o dostępność

Cena:

645,00 zł

M-AUDIO AIR 192/8 – Interfejs Audio USB

M-AUDIO AIR 192/8 – Interfejs Audio USB
M-AUDIO AIR 192/8 – Interfejs Audio USB

Interfejs audio na USB 24/192, 4 wejścia/4 wyjścia.

Bezkompromisowa profesjonalna studyjna jakość i funkcje w niesamowitej cenie!

Dzięki AIR 192|8 możesz dokonywać nagrań o nieskazitelnej jakości studyjnej 24 bity/192 kHz przy pomocy intuicyjnego i łatwego w obsłudze interfejsu audio. AIR 192|8 wyróżnia się elegancką, metalową obudową i dużym umieszczonym centralnie pokrętłem do regulacji głośności. Wyposażony jest wyjątkowe przedwzmacniacze Crystal i przetworniki A/D o nieskazitelnie czystym dźwięku, zapewniające najlepszą wydajność w swojej klasie. Uniwersalne wejścia AIR 192|8 umożliwiają nagrywanie do 2 kanałów jednocześnie, dzięki 2 osobnym wejściom symetrycznym typu combo XLR/TRS 1/4″ z włączanym tłumikiem mikrofonowym -10 dB i 2 całkowicie nowym wejściom instrumentalnym 1/4″ ze specjalnie skonstruowanym stopniem wzmocnienia i impedancji, zapewniającym najbardziej dokładne odwzorowanie gitary lub basu podłączonego bezpośrednio do interfejsu.

2 wyjścia ¼” i 4 wyjścia RCA ze regulacją USB/Direct oraz przełącznik Direct Mono/Stereo zapewniają wiele opcji wyjścia do podłączenia urządzeń zewnętrznych, mikserów DJ-skich lub monitorów stzudyjnych. Wyjście słuchawkowe z niezależną regulacją poziomu, USB/Direct oraz wyborem strumienia audio 1/2 lub 3/4 są idealne do dyskretnego słuchania cue miksów, submiksów lub miksu głównego. Dostępne jest również wejście i wyjście MIDI do podłączania syntezatorów, sekwencerów i innych zewnętrznych urządzeń MIDI. AIR 192|8 łączy się z komputerem Mac lub PC przez standardowy port USB lub USB-C przy użyciu jednego z dwóch dołączonych kabli. To wysokiej jakości połączenie USB Hi-Speed pozwala na monitoring wejść bez żadnej latencji, co sprawia, że nagrywanie jest łatwiejsze niż kiedykolwiek.

Preampy Crystal™, nieskazitelne przetworniki A/D i wysokiej klasy podzespoły

Nasi inżynierowie skonstruowali przedwzmacniacze Crystal, aby zapewnić Ci transparentne, niskoszumowe preampy, gwarantujące najlepsze brzmienie Twoich mikrofonów i uchwycenie wykonania dokładnie w taki sposób, jak zamierzałeś. AIR 192|8 wykorzystuje przetworniki A/D o nieskazitelnie czystym brzmieniu, zapewniające 24-bitową rozdzielczość cyfrowego dźwięku i oszałamiający zakres dynamiki, który jest w stanie uchwycić każdy najsubtelniejszy niuans Twojego wykonania. Do tego interfejs zapewnia wiodące w swojej klasie maksymalne częstotliwości próbkowania do 192 kHz, więc możesz być pewien, że Twoje nagrania są zupełnie czyste i wiernie w stosunku do wykonania. Z układem i wyborem komponentów, starannie dokonanych przez nasz amerykański zespół inżynierów, możesz być pewien, że otrzymujesz najlepszy możliwy dźwięk.

Usłysz wykonanie teraz – nie sekundę później

Podczas nagrywania chcesz się skupić na uchwyceniu tego idealnego momentu i uzyskaniu najlepszego wykonania danego artysty. Nie chcesz grzęznąć w miejscu przez trzaski i latencję. AIR 192|8 wyposażony jest nie tylko w bardzo szybkie połączenie USB do zapewnienia najniższej latencji w obie strony pomiędzy oprogramowaniem a sprzętem (2,59 ms*), ale wyposażony jest także w regulację odsłuchu bezpośredniego z wejść źródłowych, zapewniając Ci najwyższą jakość technologii bez kłopotów i bez opóźnień.

Dostępność: dostępny na zamówienie

Cena:

969,00 zł

M-AUDIO M-Track SOLO II

M-AUDIO M-Track SOLO II
M-AUDIO M-Track SOLO II

M-Audio M-Track SOLO II

Interfejs Audio USB [2 IN/ 2 OUT] 16-bitów/48kHz, wejście combo [preamp Crystal z Phantom] oraz wejście instrumentalne Hi-Z TRS, 2 wyjścia RCA, wyjście słuchawkowe, przełącznik USB/Direct, Pro Tools First, MPC Beats, AIR Xpand!2, Eleven Lite

Krystalicznie czysty dźwięk w kompaktowej formie

M-Track Solo jest najlepszym, najłatwiejszym w przenoszeniu interfejsem do nagrywania w swojej klasie. Zapewnia rozdzielczość dźwięku 48 kHz w kompaktowym i łatwym w użyciu formacie, który idealnie nadaje się do tworzenia muzyki na komputerze Mac, PC lub urządzeniu iOS. Ten wszechstronny interfejs jest idealny do nagrywania dowolnego typu źródła dźwięku i posiada jeden przedwzmacniacz Crystal z wejściem Combo i zasilaniem fantomowym, dzięki czemu jest kompatybilny z każdą gitarą czy mikrofonem. Dodatkowo jest jeszcze stereofoniczne wejście liniowe do podłączenia cyfrowego pianina, automatu perkusyjnego lub innych urządzeń z wyjściem ¼” stereo. M-Track Solo jest całkowicie zasilany przez USB, co eliminuje potrzebę korzystania z zewnętrznego zasilacza i sprawia, że jest przenośny i doskonale nadaje się do nagrywania w podróży. Wrzuć go do torby, chwyć laptopa i stwórz swój następny podcast, utwór lub miks w każdym miejscu na świecie!

Bezpośrednie monitorowanie i wyjście słuchawkowe

M-Track Solo oferuje monitorowanie sygnału wejściowego z zerowymi opóźnieniami zarówno przez główne wyjścia RCA, jak i przez wyjście słuchawkowe 1∕8″. Przełącznik USB/Direct reguluje proporcje pomiędzy bezpośrednim sygnałem wejściowym i tym odtwarzanym z oprogramowania na komputerze. Ułatwia to nagrywane nowych partii lub dodawanie partii do istniejącej kompozycji.

Natychmiastowe rozpoczęcie nagrywania

M-Track Solo ma w zestawie pakiet oprogramowania, zawierający wszystko, czego potrzebujesz na początek. W zestawie znajdują się 2 wspaniałe programy DAW – Pro Tools | First M-Audio Edition i MPC Beats. Te programy DAW sprawiają, że tworzenie profesjonalnie brzmiących podcastów, muzyki lub beatów na dowolnym komputerze Mac lub PC jest łatwe i przyjemne.

20 wtyczek dostarczonych przez AVID

Ale to nie wszystko! W zestawie znajduje się kilka dodatkowych prezentów, które przydadzą się każdemu podcasterowi, gitarzyście czy producentowi. Listę otwiera 20 wtyczek efektowych dostarczonych przez firmę AVID, twórców Pro Toolsa. Ta wyjątkowa i zróżnicowana kolekcja zapewnia wszystko, czego potrzebujesz do kreatywnej produkcji, miksu, masteringu: pogłosy, kompresory, korektory delaye, filtry i wiele innych efektów.

Światowej klasy instrument wirtualny Xpand!2

AIR Music Tech’s Xpand!2 – niesamowicie brzmiący syntezator w formie wtyczki, który pozwala na łatwe tworzenie brzmień syntezatorowych, smyczkowych, perkusyjnych, organowych i fortepianowych. Zespół ekspertów od tworzenia brzmień w Air Music Tech wykorzystał każdy rodzaj syntezy od wavetable i FM po odtwarzanie próbek i starannie stworzył tysiące gotowych do wykorzystania presetów Xpand!2, od których można zacząć i nauczyć się tworzyć własne brzmienia.

Podkręć swoją gitarę na jedenaście!

W zestawie jest również wtyczka ze wzmacniaczami gitarowymi Eleven Lite, idealna do nagrywania wszelkich riffów, które przyjdą ci do głowy w środku nocy, gdy nie można rozkręcić wzmacniacza na „jedenaście”. Dzięki wyborowi wzmacniaczy nowoczesnych i vintage oraz brzmień, które obejmują wszystko od pięknych cleanów po agresywny nowoczesny hi-hain, Eleven Lite pomoże ci uzyskać ścianę dźwięku dla twoich nagrań.

Preampy Crystal™, nieskazitelne przetworniki A/D i wysokiej klasy podzespoły

Nasi inżynierowie skonstruowali przedwzmacniacze Crystal, aby zapewnić ci transparentne, niskoszumowe preampy, gwarantujące najlepsze brzmienie twoich mikrofonów i uchwycenie wykonania dokładnie w taki sposób, w jak zamierzałeś to zrobić. M-Track Solo wykorzystuje przetworniki A/D o nieskazitelnie czystym brzmieniu, zapewniające profesjonalną rozdzielczość cyfrowego dźwięku i oszałamiający zakres dynamiki, który jest w stanie uchwycić każdy najsubtelniejszy niuans twojego wykonania.


Dostępność: dostępny na zamówienie

Cena:

233,00 zł

PreSonus AudioBox GO

PreSonus AudioBox GO
PreSonus AudioBox GO

Interfejs Audio USB [2 IN/ 2 OUT], ultrakompaktowy, wejście combo [Mic/Line], preamp XMAX-L, wejście instrumentalne TS, wyjście słuchawkowe, 2 wyjścia liniowe TRS, tryb class-compliant [iOS], pakiet programowania Studio One Prime i Studio Magic

Dostępność: mała ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

395,00 zł

szt.

PreSonus AudioBox iTwo – Interfejs Audio USB

PreSonus AudioBox iTwo – Interfejs Audio USB
PreSonus AudioBox iTwo – Interfejs Audio USB

Interfejs Audio USB 2.0 24-bity/96kHz, tryb class-compliant [iPad], 2 wejścia combo [mikrofonowo/ instrumentalno/ liniowe], 2 wyjścia liniowe TRS, wyjście słuchawkowe, MIDI IN/OUT, w zestawie oprogramowanie Studio One 5 Artist, Capture Duo [iPad]

Dostępność: mała ilość

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

665,00 zł

szt.

PreSonus AudioBox USB 96 25th

PreSonus AudioBox USB 96 25th
PreSonus AudioBox USB 96 25th

Interfejs Audio USB [2 IN/ 2 OUT] 24-bity/96kHz [2 preampy mikrofonowe XMAX z zasilaniem Phantom lub 2 wejścia instrumentalno/ liniowe, 2 symetryczne wyjścia analogowe TRS], wyjście słuchawkowe, MIDI I/O, oprogramowanie Presonus Studio One 5 Artist

Dostępność: Czekamy na dostawę

Cena:

499,00 zł

PreSonus Revelator io24 – Interfejs Audio USB-C

PreSonus Revelator io24 – Interfejs Audio USB-C
PreSonus Revelator io24 – Interfejs Audio USB-C

Interfejs Audio USB-C z efektami [EQ, Kompresor, Gate, Limiter, Reverb], 24-bity/96kHz, 2 wejścia Mic/Ins/Line [XLR/TS], preampy XMAX-L, 2 wyjścia audio TRS, wyjście słuchawkowe, MIDI, mikser Loopback, Stream Mix, oprogramowanie Studio One 5 Artist

Dostępność: dostępny na zamówienie

Cena:

999,00 zł

PreSonus Studio 24c – Interfejs Audio USB-C

PreSonus Studio 24c – Interfejs Audio USB-C
PreSonus Studio 24c – Interfejs Audio USB-C

OPIS SZCZEGÓŁOWY

Profesjonalna jakość w domowym studiu nagrań i w podróży

Studio 24c to interfejs audio zasilany magistralą z 2 wejściami i 2 wyjściami. To doskonały wybór dla studiów nagraniowych, muzyków mobilnych, gitarzystów, podcasterów i do transmisji na żywo. Ma na przednim panelu 2 wejścia combo mikrofon/linia/instrument z tranzystorowymi przedwzmacniaczami PreSonus® XMAX-L, 2 wyjścia liniowe na tylnym panelu, we/wy MIDI i regulację bezpośredniego odsłuchu. Kompletne domowe studio nagraniowe Studio 24c jest wyposażone w nagradzane oprogramowanie do produkcji muzyki Studio One® Artist firmy PreSonus dla systemów MacOS® i Windows®.

Światowej klasy oprogramowanie

Interfejs Studio 24c współpracuje z praktycznie każdym oprogramowaniem do nagrywania dźwięku na komputery Mac/Windows, ale pełnię możliwości pokazuje z dołączonym programem DAW PreSonus Studio One 4 Artist w polskiej wersji językowej. Studio One został stworzony przez kreatywnych ludzi do kreatywnej produkcji muzycznej. Jest łatwy w obsłudze, więc pozwala skupić się na komponowaniu, nagrywaniu i produkcji utworów zamiast poświęcać czas na opanowanie narzędzia. Regulatory pokładowego miksera odsłuchowego Studio 24c są płynnie zintegrowane ze Studio One. Przy użyciu wyjątkowej funkcji Z-Mix w Studio One możesz tworzyć miksy odsłuchowe o prawie zerowej latencji bez opuszczania swojego środowiska do nagrywania.

W zestawie pakiet wtyczek Studio Magic

Ten zestaw wtyczek dodaje pakietowi Studio One mnóstwo świeżych brzmień. Zostały one wybrane spośród najlepszych marek instrumentów wirtualnych i efektów, a każda wtyczka wnosi utworów inny rodzaj magii. Te wtyczki nie są jednofunkcyjnymi tanimi sztuczkami. To prawdziwe woły robocze, na których będziesz mógł polegać przy wielu miksach.
Łatwa aktualizacja do wersji profesjonalnej
PreSonus oferuje atrakcyjną ścieżkę upgrade’u do swojego programu DAW Studio One Professional, który zapewnia jeszcze więcej funkcji, w tym zintegrowany pakiet masteringowy – funkcję nieoferowaną przez konkurencyjne programy DAW. Możesz rozwijać programy Studio One Artist i Professional za pomocą rozszerzeń (Add-ons) i możesz uzyskać drogą online w PreSonus Shop m.in. loopy, instrumenty i wtyczki. Do tego dochodzi wspomniany wyżej Studio Magic Plug-in Suite.

Ruszaj w podróż

Interfejs audio Studio 24c 2 we/2 wy łączy się z komputerem przez USB-C i zawiera wejścia combo mikrofon/instrument/linia z zasilaniem fantomowym +48 V dla mikrofonów pojemnościowych; symetryczne główne wyjścia liniowe TRS ¼” oraz regulację poziomu wyjściowego. Wbudowany interfejs MIDI umożliwia podłączenie klawiatury, modułu brzmieniowego lub kontrolera. Pokrętło Mixer reguluje proporcje pomiędzy sygnałem z wejścia analogowego i sygnału odtwarzanego przez komputer w celu monitorowania z niską latencją.

Najlepsze brzmienie

Studio 24c działa z maksymalną częstotliwością próbkowania 192 kHz dla zapewnienia wysokiej rozdzielczości miksowania i nagrywania. Wysokiej jakości przetworniki na każdym wejściu i wyjściu oraz profesjonalne przedwzmacniacze mikrofonowe PreSonus XMAX-L umożliwiają płynne i naturalne uchwycenie złożonych składowych harmonicznych. Dźwięk nie ma słyszalnych zniekształceń.

Dostępność: Zapytaj o dostępność

Cena:

735,00 zł

PreSonus Studio 26c – Interfejs Audio USB-C

PreSonus Studio 26c – Interfejs Audio USB-C
PreSonus Studio 26c – Interfejs Audio USB-C

OPIS SZCZEGÓŁOWY

Profesjonalna jakość w domowym studio nagrań i w podróży

Studio 26c jest idealny dla DJ-ów, muzyków mobilnych i muzyków elektronicznych, którzy oczekują doskonałej jakości dźwięku w solidnej, przenośnej formie. Ten zasilany magistralą interfejs audio w 2 wejściami/4 wyjściami nagrywa dźwięk z maksymalną częstotliwością próbkowania 192 kHz i ma 2 wejścia mikrofon/linia/instrument, sprzężone stałoprądowo wyjścia liniowe, wejście/wyjście MIDI oraz przycisk Cue Mix A/B. Wraz ze Studio 26c jest dostarczany kompletny pakiet nagraniowy typu all-in-one. W jego skład wchodzi nagradzane oprogramowanie do produkcji muzyki Studio One® Artist firmy PreSonus do systemów MacOS® i Windows® oraz kable USB-C -> USB-C i USB-C -> USB-A, które zapewniają kompatybilność z większością komputerów.

Światowej klasy oprogramowanie

Interfejs Studio 26c współpracuje z praktycznie każdym oprogramowaniem do nagrywania dźwięku na komputery Mac/Windows, ale pełnię możliwości pokazuje z dołączonym programem DAW PreSonus Studio One 4 Artist w polskiej wersji językowej. Studio One został stworzony przez kreatywnych ludzi do kreatywnej produkcji muzycznej. Dzięki łatwej obsłudze pozwala skupić się na komponowaniu, nagrywaniu i produkcji utworów, a nie opanowywaniu narzędzia. Regulatory pokładowego miksera odsłuchowego Studio 26c są płynnie zintegrowane ze Studio One. Przy użyciu wyjątkowej funkcji Z-Mix w Studio One można tworzyć miksy odsłuchowe o prawie zerowej latencji bez opuszczania swojego środowiska do nagrywania.

W zestawie pakiet wtyczek Studio Magic

Ten zestaw wtyczek dodaje do Studio One mnóstwo świeżych brzmień. Zostały one wybrane spośród najlepszych marek instrumentów wirtualnych i efektów, a każda wnosi do utworów inny rodzaj magii. Te wtyczki nie są jednofunkcyjnymi tanimi sztuczkami. To prawdziwe woły robocze, na których będziesz mógł polegać przy wielu miksach.
Łatwa aktualizacja do wersji profesjonalnej Studio One
PreSonus oferuje atrakcyjną ścieżkę upgrade’u do swojego programu DAW Studio One Professional, który zapewnia jeszcze więcej funkcji, w tym zintegrowany pakiet masteringowy – funkcję nieoferowaną przez konkurencyjne programy DAW. Możesz rozwijać programy Studio One Artist i Professional za pomocą rozszerzeń (Add-ons) i możesz uzyskać drogą online w PreSonus Shop m.in. loopy, instrumenty i wtyczki. Do tego dochodzi wspomniany wyżej Studio Magic Plug-in Suite.

Ruszaj w podróż

Interfejs audio Studio 26c 2 we/4 wy łączy się z komputerem przez USB-C i zawiera wejścia combo mikrofon/instrument/linia z zasilaniem fantomowym +48 V do mikrofonów pojemnościowych, symetryczne główne wyjścia liniowe ¼” TRS oraz regulację poziomu wyjściowego. Wszystkie wyjścia liniowe są sprzężone stałoprądowo, co umożliwia im przesyłanie napięć sterujących. Funkcja Cue Mix A/B umożliwia przełączanie się między dwoma miksami podczas monitorowania na słuchawkach – idealne dla DJ-ów i tworzenia odsłuchu wykonawcy. Wbudowany w Studio 26c interfejs MIDI umożliwia podłączenie klawiatury, modułu brzmieniowego lub kontrolera.

Najlepsze brzmienie

Studio 26c działa z maksymalną częstotliwością próbkowania 192 kHz, by zapewnić wysoką rozdzielczość miksowania i nagrywania. Wysokiej jakości przetworniki na każdym wejściu i wyjściu oraz profesjonalne przedwzmacniacze mikrofonowe PreSonus XMAX-L umożliwiają płynne i naturalne uchwycenie złożonych składowych harmonicznych, bez słyszalnych zniekształceń.

Dostępność: Zapytaj o dostępność

Cena:

999,00 zł

RME Babyface PRO FS – Interfejs Audio USB

RME Babyface PRO FS – Interfejs Audio USB
RME Babyface PRO FS – Interfejs Audio USB

OPIS SZCZEGÓŁOWY

Kilka lat temu Babyface Pro ponownie zademonstrował absolutne zaangażowanie RME w najwyższą jakość wykonania, nie tylko w układach audio i rozwoju sterowników, lecz także w mechanice. Ten wysokiej klasy przenośny interfejs został stworzony z najwyższą precyzją z bloku aluminiowego i zawiera nowo skonstruowane układy analogowe i cyfrowe. Innowacyjne technologie oszczędzania energii zapewniły najwyższą wierność bez kompromisów w zakresie poziomów, szumów i zniekształceń.

W nowym interfejsie Babyface Pro FS wprowadzono jeszcze więcej ulepszeń:

  • Przełącznik +19/+4 dBu na spodzie dodaje bezpośredni sposób redukcji poziomu wyjściowego, poprawia tym samym SNR dla czułych monitorów aktywnych, zapobiega zniekształceniom/przeładowaniom i pomaga utrzymać suwaki FX TotalMix w okolicach 0 dB zamiast dużego tłumienia.
  • Pełny układ SteadyClock FS jak w ADI-2 Pro FS dla zapewnienia najniższego poziomu zniekształceń jittera i najwyższej odporności na jittera.
  • Moc wyjścia słuchawkowego TRS 3,5 mm wzrosła z 70 mW do 90 mW. THD obu wyjść słuchawkowych poprawiło się nawet o 10 dB. Wykorzystują teraz te same wzmacniacze operacyjne co ADI-2 Pro. Impedancja wyjścia TRS 3,5 mm została obniżona z 2 Ω do 0,1 Ω.
  • SNR wejścia mikrofonowego poprawił się z 112,2 dB do 113,7 dB, a wejść liniowych TRS poprawił się z 114 dB do 116,3 dB (120 dBA). THD wejść liniowych poprawiono o 8 dB.
  • Latencja została zmniejszona o 6 próbek po stronie AD dzięki nowym przetwornikom ADC (5 próbek AD, 7 próbek DA. Szybciej się nie da…).
  • Wszystkie powyższe ulepszenia zostały osiągnięte bez zwiększania zużycia energii przez urządzenie.
  • K-Slot do ochrony przed kradzieżą.
  • Zasilanie słuchawek w serii ADI-2.

Tory słuchawkowe z ADI-2

Dwa wyjścia słuchawkowe, oferujące równolegle gniazda TRS i mini-jack, posiadają całkowicie oddzielne stopnie wzmocnienia, aby idealnie pasowały do słuchawek o niskiej i wysokiej impedancji, co gwarantuje nieskazitelne efekty dźwiękowe bez względu na rodzaj zastosowanych słuchawek.

Moc wyjścia słuchawkowego TRS 3,5 mm wzrasta z 70 mW do 90 mW. THD obu wyjść słuchawkowych poprawiło się nawet o 10 dB ze względu na użycie tych samych wyjściowych wzmacniaczy operacyjnych, co w ADI-2 Pro. Impedancja wyjścia TRS 3,5 mm została obniżona z 2 Ω do 0,1 Ω.

Nagrywanie w pełnym zakresie – ulepszone wejścia mikrofonowe i liniowe

Dla głównych wejść/wyjść RME zaprojektowało gniazdo XLR, które bezproblemowo integruje się z obudową i pozwala oszczędzić miejsce.

Dwa sterowane cyfrowo przedwzmacniacze zapewniają indywidualnie włączane zasilanie fantomowe 48V. Obwody te posiadają zakres wzmocnienia 76 dB, regulowany co 1 dB, w tym tłumik sterowany przekaźnikiem, co daje wyjątkowe parametry EIN (równoważny szum wejściowy), jak również zabezpieczenie przed przeładowaniem oraz wzmocnienie wystarczające nawet dla mikrofonów o najniższym poziomie.

Niezwykle wydajna konstrukcja Babyface Pro prawie nigdy nie wymaga zewnętrznego zasilacza – jest idealnie stabilny na zasilaniu z magistrali USB 3, a także większości portów USB 2, bez uszczerbku dla jakichkolwiek parametrów technicznych. Dzięki temu idealnie nadaje się do mobilnych nagrań, nawet z parą ulubionych mikrofonów pojemnościowych.

Kompleksowy zestaw funkcji uzupełnia optyczne wejście/wyjście TOSLINK; można go używać jako portu ADAT z obsługą SMUX lub SPDIF dla sesji do 192 kHz. W połączeniu z zewnętrznym konwerterem ADAT Babyface Pro w pełni obsługuje 12 wejść analogowych, jak również 12 wyjść, co czyni go idealnym rozwiązaniem do wielościeżkowych zastosowań live i studyjnych. Do wejść jack 3 i 4 w Babyface Pro możesz podłączyć każdy instrument, liniowy lub wysoko impedancyjny. Nagrywaj swoją gitarę w podróży bez konieczności stosowania dodatkowego sprzętu. Pakiet dopełnia wejście/wyście MIDI dostępne za pomocą dołączonego kabla.

Bardziej PROfesjonalna wydajność dzięki funkcji SteadyClock FS

W cyfrowym audio częstotliwość zegara jest istotnym czynnikiem, ponieważ tworzy korelację pomiędzy bitami audio i odniesieniem czasowym. Niestety częstotliwość zegara nie zawsze jest tak stabilna, jak sobie tego życzysz. Babyface Pro FS oferuje pełny układ SteadyClock FS jak w ADI-2 Pro FS dla zapewnienia najniższego poziomu zniekształceń jittera i najwyższej odporności na jittera. Doskonała wydajność we wszystkich trybach zegara i wysokiej jakości konwersja analogowa, aby usłyszeć mix taki, jakim jest. Konwersja formatów cyfrowych w produktach RME odbywa się bez utraty czy degradacji, a SteadyClock FS zapewnia, że obraz dźwiękowy nigdy nie ulegnie degradacji. Pomaga to zoptymalizować nagrania i miksy, ponieważ scena dźwiękowa ma większą głębię i przejrzystość.

Miksowanie i routing z TotalMix FX & TotalMix Remote

Tak jak wszystkie najnowsze interfejsy RME, Babyface Pro FS również zawiera potężny cyfrowy mikser, działający w czasie rzeczywistym, TotalMix FX. Umożliwia on w pełni niezależne trasowanie i miksowanie kanałów wejściowych i odtwarzanie do wszystkich wyjść fizycznych. Niezależne submiksy stereo oraz obszerna sekcja Control Room oferują niezrównane możliwości monitorowania i niezrównaną elastyczność trasowania.

Babyface Pro FS jest dostarczany z systemem RME TotalMix FX, dostępnym dla systemów Windows i Mac OS X. Dostępna jest również wersja na iOS. To niesamowicie wszechstronne oprogramowanie pozwala na używanie Babyface Pro w każdej sytuacji. Na przykład miksowanie gitary i wokali do odsłuchu na słuchawkach nigdy nie było łatwiejsze. Oparty na FPGA mikser DSP dodaje uniwersalny 3-pasmowy korektor parametryczny do wszystkich wejść i wyjść. Dostępne są również efekty reverb i delay.

Dodatkowo najnowsze oprogramowanie RME, TotalMix Remote, zwiększa moc interfejsu Babyface Pro FS poprzez umożliwienie zdalnego sterowania z urządzeń iOS oraz komputerów PC/Mac. Dzięki uproszczonej konfiguracji – wystarczy wpisać adres IP komputera, którym chciałbyś sterować przy pomocy TotalMix Remote – użytkownicy mogą szybko ustawiać wszystkie parametry TotalMix FX na głównym systemie, chodząc po studiu z tabletem lub z reżyserki znajdującej się w innym miejscu obiektu.

Bazujący na FPGA mikser DSP dodaje uniwersalny 3-pasmowy korektor parametryczny do wszystkich wejść i wyjść. Dostępne są również efekty reverb i delay. Najnowszej generacji przetworniki AD/DA o niskiej latencji, w połączeniu z unikalną technologią SteadyClock FS firmy RME, zapewniają wyjątkowe parametry, które zadowolą najbardziej wymagających profesjonalistów. RME Babyface Pro, łączący ogromny zestaw funkcji z doskonałością brzmieniową i intuicyjną obsługą, zarówno w studio, jak i w podróży, jest najbardziej wszechstronnym i uniwersalnym kompaktowym interfejsem audio, jaki kiedykolwiek powstał.

Łatwy w obsłudze i doskonale stabilny

Prosto do sedna bez zakłóceń: referencyjna konstrukcja Babyface Pro nie pozostawia nic do życzenia. Urządzenia RME są przeznaczone do zachowywania muzyki w jej obecnym kształcie. Sygnały audio są przekazywane w całości, nic nie jest dodawane, nic nie jest zabierane. W przypadku nowego Babyface obwody audio zostały ulepszone tak, aby spełniały nawet najwyższe poziomy wzmocnienia z najlepszym zakresem dynamiki. Zgrabny interfejs użytkownika dostarcza wielu informacji i jest przejrzysty. Dzięki temu dostęp do każdej funkcji i trybu konfiguracji Babyface Pro jest intuicyjny i łatwy w obsłudze.

RME USB – Przenoszenie dźwięku z najniższą latencją i przy wiodącej w branży stabilności

W ramach filozofii produktowej RME zawsze rozwijamy i optymalizujemy naszą podstawową technologię. RME utorowało drogę dla wielokanałowego dźwięku i jako pierwsze zapewniło profesjonalną wydajność przez USB 2.0. Przywiązujemy dużą wagę do rozwoju niezawodnych, stabilnych i regularnie aktualizowanych sterowników dla naszych produktów oraz niezachwianego nacisku na jakość dźwięku. Gwarantuje to, że Twój Babyface Pro FS nigdy nie będzie przestarzały i zawsze będzie aktualizowany.

A ponieważ RME Audio tworzy własny rdzeń interfejsu, nie jest zależne od stron trzecich w zakresie aktualizacji, modyfikacji lub poprawek błędów, dzięki czemu klienci mogą korzystać z najnowszych systemów operacyjnych bez przerw i opóźnień.

Dostępność: mała ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

3 599,00 zł

szt.

RME Fireface 802 FS – Interfejs Audio USB

RME Fireface 802 FS – Interfejs Audio USB
RME Fireface 802 FS – Interfejs Audio USB

Interfejs Audio USB [30 IN/ 30 OUT], 24-bity/192kHz, 12 analog I/O [TRS], 4 preampy mikrofonowe, 2 wyjścia słuchawkowe, AES/EBU, 2 x ADAT, WordClock, MIDI, kompatybilny z iPad, TotalMix FX, sterownik ARC USB [opcja]

Dostępność: dostępny na zamówienie

Cena:

8 999,00 zł

RME FireFace UCX II – interfejs Audio USB

RME FireFace UCX II – interfejs Audio USB
RME FireFace UCX II – interfejs Audio USB

OPIS SZCZEGÓŁOWY

Fireface UCX II to ściśle zintegrowane rozwiązanie pro audio w ultrakompaktowym formacie, przeznaczone do nagrań studyjnych i koncertowych. Kontynuuje ono długą tradycję RME w projektowaniu kompaktowych, zaawansowanych interfejsów, mieszczących się w pojedynczych urządzeniach wielkości half-rack, które zwykle były rozłożone na dwa lub trzy 19-calowe panele.

Najbardziej wydajny i przenośny interfejs RME Audio USB

Ten wyjątkowy system audio jest w stanie przesyłać analogowe i cyfrowe dane audio bezpośrednio do komputerów z systemem Windows i Mac. Najnowsza technologia plug and play gwarantuje prostą instalację nawet dla niedoświadczonego użytkownika. Liczne unikatowe funkcje, takie jak dobrze przemyślane okno dialogowe ustawień i zintegrowane rozwiązanie routingu, zapewniają szybką, wygodną i wydajną obsługę Fireface UCX II.

Fireface UCX II posiada dwa przedwzmacniacze mikrofonowo-liniowe w konfiguracji combo XLR na panelu przednim, wraz z dwoma cyfrowo sterowanymi wejściami liniowymi/instrumentalnymi, a także gniazdo słuchawkowe, różne przyciski do regulacji, wyświetlacz i główne pokrętło głośności. Z tyłu znajduje się zestaw dziesięciu analogowych, symetrycznych wejść i wyjść liniowych, we/wy MIDI, we/wy ADAT, AES/EBU i we/wy SPDIF, USB 2.0, jak również włączane we/wy word clock.

Dzięki SteadyClock FS, Fireface UCX II posiada najnowszą technologię zegara i tłumienia zniekształceń jittera firmy RME. SteadyClock FS, oparty na zegarze femtosekundowym, redukuje zniekształcenia jittera podczas konwersji do i z formatu analogowego na wszystkie formaty cyfrowe do najniższego poziomu w historii.

Tryb stand-alone. Pełna funkcjonalność autonomiczna

Kontroluj wszystkie procesy bezpośrednio z panelu przedniego interfejsu. W trybie samodzielnym masz zapewniony wygodny, bezpośredni dostęp do wszystkich funkcji UCX II. Cztery przyciski i enkoder, czytelny kolorowy wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości oraz przemyślana struktura menu pozwalają użytkownikowi na szybką zmianę i konfigurację ustawień urządzenia. Dodatkowo pamięć wewnętrzna pozwala na trwałe zapisanie sześciu różnych stanów urządzenia. Dzięki temu Fireface UCX II może pracować w pełni samodzielnie, bez podłączonego komputera. W trybie autonomicznym może przekształcić się w zupełnie inne urządzenia za pomocą prostego kliknięcia przycisku. Ponadto TotalMix FX może być również sterowany poprzez MIDI.

40-kanałów gotowych dla twojego mobilnego systemu nagrywania

DURec jest zintegrowanym cyfrowym rejestratorem wszystkich wejść i wyjść bezpośrednio w pamięci USB za pomocą tylnego portu USB. Umożliwia nagrywanie na pendrive’ach lub dyskach twardych o pojemności do 2 TB. Funkcja nagrywania jest zapewniona przez wewnętrzny procesor DSP, a zatem jest niezależna od podłączonego komputera Windows lub Mac. Ten port USB może być alternatywnie wykorzystany do bezpośredniego podłączenia opcjonalnego pilota zdalnego sterowania RME ARC USB.

Funkcja Direct USB Recording przekształca Fireface UCX II w samodzielny rejestrator terenowy i potężny wielokanałowy odtwarzacz live dla wcześniejszych nagrań, np. dla wirtualnych prób dźwięku. Koncerty, próby zespołów lub spontaniczne jam session mogą być bezpośrednio nagrywane i odtwarzane z nośnika – nawet całkowicie samodzielnie, bez komputera i oprogramowania. Wszystkie kanały wejściowe i wyjściowe mogą być indywidualnie wybierane do nagrywania i odtwarzania.

Potężne aplikacje do miksowania, monitorowania i pomiarów w zestawie

Fireface UCX II wyposażony jest w mikser TotalMix FX DSP oferujący wszechstronne opcje routingu i monitorowania, jak również analizator DIGICheck pozwalający na pomiar i analizę cyfrowego sygnału w obu kierunkach z maksymalną precyzją. TotalMix FX może całkowicie zastąpić zewnętrzny mikser, umożliwiając tworzenie wielu miksów monitorowych bez latencji z wykorzystaniem bloków EQ, Dynamics, Reverb i Delay dla dowolnych wyjść, w tym głównych monitorów i miksów słuchawkowych dla muzyków.

Dodatkowo TotalMix Remote zwiększa moc interfejsu poprzez umożliwienie zdalnego sterowania z urządzeń iOS oraz komputerów PC/Mac. Aplikacja jest pilotem zdalnego sterowania dla TotalMix FX, służącym do sterowania sprzętowym mikserem i efektami w interfejsach audio RME. TotalMix Remote odzwierciedla aktualny stan systemu macierzystego na iPadzie i komputerach Windows/Mac – cały stan miksowania, kompletny routing, wszystkie ustawienia efektów, aż po mierniki poziomów i wszystko to w czasie rzeczywistym. Z łatwością można dostosować wszystkie ustawienia miksera i efektów na odległość, poprzez Ethernet i WiFi.

Wyjścia sprzężone stałoprądowo – Sterowanie napięciowe CV/Gate

Większość interfejsów audio jest tradycyjnie projektowana z tak zwanymi „wyjściami sprzężonymi zmiennoprądowo”, gdzie kondensatory są używane do odfiltrowania ekstremalnie niskich częstotliwości.

Częstotliwości te są wprawdzie generalnie uważane za niepożądane w sygnale audio – jako zmniejszające headroom i potencjalnie powodujące uszkodzenia innych urządzeń – ale jednym z przykładów, w którym sprzężenie DC pozostaje pożądane, jest świat syntezatorów modularnych, gdzie statyczne lub wolno poruszające się sygnały są używane do regulacji różnych parametrów takich jak wartości wysokości dźwięku lub LFO.

Wszystkie wyjścia liniowe Fireface UCX II są w pełni sprzężone stałoprądowo, co pozwala na wysyłanie napięć sterujących (CV) lub informacji Gate do syntezatorów modularnych (takich jak popularne formaty Eurorack i Moog/MOTM/Synthesizers) oraz innego sprzętu studyjnego.

Audio bez sterowników

Fireface UCX II pracuje w dwóch różnych trybach: opartym na sterownikach USB2 oraz Class Compliant. Tryb Class Compliant jest standardem, który jest natywnie obsługiwany przez systemy operacyjne takie jak Windows, Mac OSX i dystrybucje Linux. Nie są wymagane żadne dodatkowe sterowniki, urządzenie zostanie bezpośrednio rozpoznane po załadowaniu firmware’u CC. Natywnie dostępne funkcje będą ograniczone w porównaniu do tych, które zapewnia sterownik RME dla UCX II.

TotalMix FX – miksowanie i routing z doskonałymi funkcjami dla studia i pracy na żywo

Od 2001 roku TotalMix dodał nieograniczony routing i miksowanie do interfejsów audio RME. Jego unikalna zdolność do tworzenia tylu niezależnych submiksów, ile jest dostępnych kanałów wyjściowych, uczyniła go najbardziej uniwersalnym i potężnym mikserem w swoim rodzaju.

DigiCheck – tajna broń w pomiarach audio wysokiej rozdzielczości

Interfejsy RME Audio to nie tylko profesjonalny cyfrowy interfejs audio, lecz także wyjątkowe oprogramowanie, które jest dostępne za darmo: DIGICheck, do pomiaru, testowania, mierzenia i analizowania cyfrowych strumieni audio.

RME USB – Przenoszenie dźwięku z najniższą latencją i przy wiodącej w branży stabilności

Korzystaj ze swojego interfejsu audio RME na komputerach Mac i PC dzięki niezawodnym, stabilnym i regularnie aktualizowanym sterownikom do naszych produktów. A ponieważ RME Audio tworzy własny rdzeń interfejsu, nie jest zależne od stron trzecich w zakresie aktualizacji, modyfikacji lub poprawek błędów, dzięki czemu klienci mogą korzystać z najnowszych systemów operacyjnych bez przerw i opóźnień.

SteadyClock FS – Zegar cyfrowy klasy referencyjnej

Doskonała wydajność we wszystkich trybach zegara i wysokiej jakości konwersja analogowa, aby usłyszeć swój mix taki, jaki jest, z najmniejszymi zniekształceniami i największą odpornością na jittera.

Dostępność: Zapytaj o dostępność

Cena:

7 299,00 zł

UA - VOLT 276 Studio Pack

UA - VOLT 276 Studio Pack
UA - VOLT 276 Studio Pack

UA – VOLT 276 Studio Pack

Zestaw studyjny do nagrywania [interfejs Audio USB-C Volt 276, mikrofon pojemnościowy, słuchawki studyjne, kabel XLR 3m], w zestawie Essential Suite

Dostępność: dostępny na zamówienie

Cena:

1 755,00 zł

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl